Назва статті | Викладання порівняльного права |
Автори | |
Назва журналу |
Науково-практичний фаховий журнал «Порівняльне правознавство» (українська мова) |
Випуск | 1-2/2013 |
Сторінки | [450-456] |
Анотація | Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки. |
Ключові слова | кейс-метод, сократичний метод, суддівський активізм, приховані техніки, власна думка викладача, підручники та збірники прецедентів, правовий реалізм, спільний стрижень правових систем, природне право, критичне ставлення. |
References | |