Назва статті Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних вишів і межі реформи юридичної освіти в Японії
Автори
Назва журналу Юридичний журнал «Право України» (україномовна версія)
Випуск 10/2017
Сторінки [95-101]
Анотація

У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується у статті, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.

Ключові слова Японія, національний кваліфікаційний іспит для набуття права на заняття адвокатською діяльністю, нові навчальні заклади з підготовки юристів, юрист, інші юридичні кваліфікаційні рівні та професії
References